Hodnotenie obchodu
Výpis hodnotení
MŠ
Marián Štvarták
Profesionálny prístup, zásielka super zabalená a promptne vybavená.
MS
Marta Sudorová
LB
Lubomir Bicar
prepravky sú podla mojich predstav aj kvalitou, len škoda že som si objednal otvorene a prtšli mi tie zatvorené
S
SKshop
(Administrátor)
Vážený pán Ľubomír,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a sme radi, že ste spokojný s kvalitou našich prepraviek. Veľmi nás však mrzí, že došlo k chybe pri vybavovaní Vašej objednávky a dostali ste prepravky so zatvorenými rukoväťami namiesto otvorených.
Ak máte záujem, radi Vám zašleme správne prepravky podľa Vašej objednávky. Prosím, kontaktujte nás, aby sme mohli situáciu čo najskôr vyriešiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nedorozumenie.
S úctou,
Tím STORAGE
MG
marcel gombita
Tovar som si objednal 15.12.2024 a až po mojej urgencii mi bol tovar doručený 17.01.2025. Teda viac ako mesiac po objednávke, aj keď tovar v eshope bol deklarovaný, že je skladom. Vrcholom dodávky bolo, že tovar, plastové prepravky boli mastné, špinavé, plne plastovych pilín a výliskov a vozik na prepravky mal zlomené koliesko. Po nahláseni a zdokumentovaní fotografiami, my bolo povedané, že je to moja chyba a reklamáciu neuznávajú. S tak nesolidnou firmou som sa ešte nestretol. Upozorňujem prípadných kupujúcich, keď zaplatíte tovar dopredu, majú vás v hrsti a skončíte ako ja, čakal som viac ako mesiac na špinavé krabice a poškodený vozik :-(
S
STORAGE
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Dovoľte nám objasniť situáciu:
Pri objednávke bolo uvedené, že z dôvodu vianočných sviatkov budeme expedovať tovar až po 7. januári 2025 v poradí, v akom objednávky prišli. Počas sviatkov sme nepracovali, čo bolo jasne komunikované na našom e-shope aj v potvrdzovacej správe. Rozumieme vašej nespokojnosti so zdĺhavou dodávkou, avšak vzhľadom na vysoký objem objednávok sme robili všetko pre to, aby sme tovar doručili čo najskôr.
Čo sa týka stavu dodaného tovaru, pri preberaní zásielky ste svojím podpisom potvrdili, že tovar bol v poriadku a nepoškodený. Reklamáciu, ktorú ste nahlásili až po prebratí, sme žiaľ nemohli uznať, pretože na mieste nebol zaznamenaný žiadny problém.
Mrzí nás, že ste neboli spokojný so stavom prepraviek. Z našej strany sa snažíme, aby všetky produkty odchádzali v bezchybnom stave. Radi by sme vás preto požiadali o pochopenie – ak v budúcnosti narazíte na akýkoľvek problém, odporúčame zásielku ihneď reklamovať priamo u prepravcu alebo nás kontaktovať ešte pred jej prevzatím.
Vaša spätná väzba je pre nás cenná a urobíme maximum, aby sme zlepšili komunikáciu aj kvalitu služieb do budúcnosti.
Ďakujeme za pochopenie.
RF
Richard Fuhrich
JZ
Juraj Zahradník
Produkty su super, kvalita, prevedenie, funkcnost ale aj po vizualnej stranke TOP. obchod vsak zabaranil v komunikacii a namiesto slubovaneho dorucenia do 48 hodin to bolo 9 dní a bez informacie o oneskoreni. Dalsi fail bola dorucovatelska spolocnost, ale to uz som si odkomunikoval a to nie je chyba obchodu, aj ked by mohol zvazit spolupracu do buducna.
S
SKshop
(Administrátor)
Pán Juraj
ďakujeme za pochvalu našich produktov – veľmi si to vážime. Zároveň nás úprimne mrzí, že komunikácia a doručenie neprebehli podľa Vašich očakávaní.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenie a nedostatočné informovanie o stave Vašej objednávky. Urobíme všetko pre to, aby sa takéto situácie neopakovali, a určite sa zameriame na zlepšenie našej komunikácie.
Čo sa týka doručovateľskej spoločnosti, ďakujeme za upozornenie – určite prehodnotíme spoluprácu a budeme hľadať riešenia, aby bol celý proces pre našich zákazníkov čo najhladší.
Ešte raz ďakujeme za Vaše pochopenie a dúfame, že nám dáte šancu ukázať, že vieme poskytovať nielen kvalitné produkty, ale aj bezproblémové služby.
S úctou,
Tím STORAGE
MC
Martin Chovanec
MK
Michal Kocúr
CS
Czére Szabolcs
Trosku dlhsia dodacia doba na to, ze je tovar skladom. 7 dní. Ale neponahlalo to, tak nevadilo
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a zároveň nás veľmi mrzí dlhšia dodacia doba. Bohužiaľ, po sviatkoch sme čelili veľkému množstvu práce, keďže sme 21 dní nepracovali. Snažili sme sa všetky objednávky vybaviť čo najrýchlejšie, a veľmi si vážime Vašu trpezlivosť.
Sme radi, že ste boli s nákupom spokojný/spokojná, a dúfame, že nám zachováte priazeň aj do budúcna.
Ďakujeme a prajeme pekný deň! Ivan
LP
Ladislav Panyik
Rýchlosť , ochota .
Vážený zákazník Peter,
ďakujeme Vám za Vašu skvelú spätnú väzbu! Veľmi si vážime, že ste ocenili našu rýchlosť a ochotu. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a teší nás, že ste boli s nákupom u nás spokojný.
Ak budete v budúcnosti čokoľvek potrebovať, neváhajte sa na nás obrátiť. Radi Vám opäť pomôžeme.
S úctou, Ivan
Vážený zákazník,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Ešte raz sa ospravedlňujeme za chybu pri balení. Chýbajúci kus sme Vám už zaslali a veríme, že všetko dorazilo v poriadku.
Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a urobíme všetko pre to, aby sa podobné situácie v budúcnosti neopakovali. Ďakujeme za Vašu dôveru a pochopenie.
S úctou,Ivan
RH
Rudolf Huna
LL
Ladislav Liptak
KR
Kamil Riapoš
PF
Peter Ferneza
Z
Zdenka
Regále, ktoré sme si objednali sú super,
Stabilné, perfektne vyzerajú.
Ďakujeme
EK
Erik Kuracina
Objednavka bola potvrdena tovar nedodany
Reakcia na Vašu recenziu a vysvetlenie zrušenia objednávky
Vážený pán/pani H,
ďakujeme Vám za Váš záujem o naše produkty a za spätnú väzbu. Veľmi si vážime každého zákazníka, no radi by sme Vám vysvetlili dôvody, prečo bola Vaša posledná objednávka zrušená.
Pri Vašej predchádzajúcej objednávke bol jasne uvedený dodací termín 30 dní, no napriek tomu sme tovar doručili už za 21 dní, teda o 9 dní skôr, ako bolo avizované. Napriek tomuto sme od Vás obdržali negatívne hodnotenie, že dodanie nebolo podľa Vašich predstáv.
Z dôvodu tohto predchádzajúceho nedorozumenia a obavy, že by sme opäť nemuseli splniť Vaše očakávania, sme sa rozhodli Vašu poslednú objednávku zrušiť. Naším cieľom je poskytovať zákazníkom maximálnu spokojnosť, a preto nechceme riskovať, že by opäť došlo k nedorozumeniu alebo nespokojnosti.
Ak máte akékoľvek otázky alebo by ste chceli situáciu ďalej prekonzultovať, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa s Vami porozprávame a veríme, že nájdeme spôsob, ako v budúcnosti obnoviť našu spoluprácu.
Ďakujeme za pochopenie.
