Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky („Obchodné podmienky“) spoločnosti STORAGE, s.r.o., so sídlom Trenčianska 6594/29 F, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, IČO: 45965064, zapísaná v Obchodnom registri vedenom pri Okresnom súde v Trenčíne, oddiel Sro, vločka 23825/R, e-mail eshop@storage.sk, telefónne číslo +421 902 338 338 („my“ alebo „predávajúci“) upravujú v súlade s ustanoveniami § 116 a ďalších príslušných ustanovení Zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás ako kupujúcich a Nás ako Predávajúceho, vznikajúce v súvislosti s alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavretej prostredníctvom internetového obchodu na webovej stránke www.storage.sk.

Všetky informácie o spracovaní vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu www.storage.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/

Ustanovenia týchto Všeobecných obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Všeobecné obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Všeobecných obchodných podmienok môžeme jednostranne zmeniť alebo doplniť. Toto ustanovenie nemá vplyv na práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Všeobecných obchodných podmienok.

Ako viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto aj naša zmluva využíva prostriedky diaľkovej komunikácie, ktoré nám umožňujú dosiahnuť dohodu bez fyzickej prítomnosti nás a vás, a zmluva je teda uzatvorená na diaľku v prostredí e-shopu prostredníctvom webového rozhrania („webové rozhranie e-shopu“).

Ak akákoľvek časť podmienok odporuje tomu, na čom sme sa vzájomne dohodli počas vášho nákupného procesu v našom e-shope, táto konkrétna dohoda má prednosť pred podmienkami.

1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1. Cena je finančná suma, ktorú zaplatíte za tovar;

1.2. Náklady na dopravu sú suma, ktorú zaplatíte za dodanie tovaru, vrátane nákladov na balenie;

1.3. Celková cena je súčet ceny a nákladov na dopravu;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty v súlade s platnými právnymi predpismi;

1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty za celkovú cenu;

1.6. Objednávka je vaša záväzná ponuka na uzavretie zmluvy o kúpe tovaru s nami;

1.7. Používateľský účet je účet vytvorený na základe informácií, ktoré poskytnete, ktorý vám umožňuje ukladať informácie, ktoré ste zadali, a uchovávať históriu tovaru, ktorý ste si objednali, a zmlúv, ktoré ste uzavreli;

1.8. Vy ste osoba nakupujúca v našom e-shope, v právnych predpisoch označovaná ako kupujúci;

1.9. Tovar je všetko, čo môžete zakúpiť v e-shope.

2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POKYNY

2.1. Tovar je možné zakúpiť iba prostredníctvom webového rozhrania e-shopu.

2.2. Pri nákupe tovaru ste povinní nám poskytnúť všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste nám poskytli v objednávke, budeme preto považovať za správne a pravdivé.

2.3. Náš e-shop poskytuje aj prístup k recenziám tovaru od iných spotrebiteľov. Autentickosť takýchto recenzií zabezpečujeme a overujeme prepojením recenzií s konkrétnymi objednávkami, aby sme v našom internom systéme mohli vidieť prepojené ID objednávky pre každú recenziu, čo nám umožňuje overiť a dokázať, že recenzia pochádza od skutočného spotrebiteľa.

3. UZATVORENIE ZMLUVY

3.1. Zmluva s nami môže byť uzatvorená iba v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom e-shopu a náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku znášate vy. Tieto náklady sa však nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (t. j. najmä za prístup k internetu), takže nemusíte očakávať žiadne dodatočné náklady, ktoré by sme vám účtovali nad rámec celkovej ceny. Odoslaním objednávky súhlasíte s tým, že používame prostriedky diaľkovej komunikácie.

3.3. Aby sme mohli uzavrieť zmluvu, musíte vytvoriť objednávku v e-shope. Táto ponuka musí obsahovať nasledujúce informácie:

  1. Informácie o nakupovanom tovare (v e-shope vyberiete tovar, ktorý chcete kúpiť, kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“);
  2. Informácie o cene, nákladoch na dopravu, spôsobe platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe dodania tovaru; tieto informácie sa zadávajú pri vytváraní objednávky v užívateľskom prostredí e-shopu, pričom informácie o cene, nákladoch na dopravu a celkovej cene sa zobrazia automaticky na základe vášho výberu tovaru, spôsobu doručenia a platby;
  3. Vaše identifikačné a kontaktné údaje použité na doručenie tovaru, najmä vaše meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa.

3.4. Počas vytvárania objednávky môžete meniť a kontrolovať jej podrobnosti, až kým nie je dokončená. Po kontrole stlačením tlačidla „Objednať s platobnou povinnosťou“ dokončíte objednávku. Pred stlačením tlačidla však musíte potvrdiť, že ste si prečítali a súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami, inak nebude možné objednávku dokončiť. Na potvrdenie a súhlas sa používa zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou zaplatiť“ budú všetky informácie, ktoré ste zadali, odoslané priamo nám.

3.5. Vašu objednávku potvrdíme čo najskôr po jej doručení zaslaním správy na vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie objednávky a tieto obchodné podmienky vo forme prílohy k e-mailovej správe. Obchodné podmienky v znení platnom v deň objednávky, t. j. v znení priloženom ako príloha k potvrdzovacej e-mailovej správe, tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy. Potvrdením objednávky dochádza k uzavretiu zmluvy medzi nami a vami.

3.6. Môžu nastať prípady, keď nebudeme môcť potvrdiť vašu objednávku. To platí najmä v situáciách, keď tovar nie je k dispozícii alebo keď si objednáte viac tovaru, ako sme schopní dodať. Vždy vám však vopred poskytneme informácie o maximálnom počte tovaru v e-shope, takže by vás to nemalo prekvapiť. V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu nemôžeme potvrdiť vašu objednávku, budeme vás kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie zmluvy v upravenej forme v porovnaní s objednávkou. V takom prípade je zmluva uzavretá v okamihu, keď potvrdíte našu ponuku.

3.7. Ak e-shop alebo objednávka obsahuje zjavne nesprávnu cenu, nie sme povinní vám tovar dodať za túto cenu, aj keď ste dostali potvrdenie objednávky a zmluva bola teda uzavretá. V takomto prípade vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie novej zmluvy v upravenej podobe v porovnaní s objednávkou. V takomto prípade je nová zmluva uzavretá v momente, keď potvrdíte našu ponuku. Za zjavnú chybu v cene sa považuje napríklad situácia, keď cena nezodpovedá bežnej cene u iných predajcov alebo chýba alebo je nadbytočná číslica.

3.8. Po uzavretí zmluvy ste povinný uhradiť celkovú cenu.

3.9. Ak máte používateľský účet, môžete prostredníctvom neho zadať objednávku. Aj v tomto prípade ste povinný skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvorenia objednávky je rovnaký ako v prípade kupujúceho bez používateľského účtu, ale výhodou je, že nemusíte opakovane vypĺňať svoje identifikačné údaje.

3.10. V niektorých prípadoch vám umožňujeme využiť zľavu na nákup tovaru. Aby ste zľavu získali, musíte pri zadávaní objednávky vyplniť údaje o tejto zľave v určenom poli. Ak tak urobíte, tovar vám bude poskytnutý so zľavou.

4. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

4.1. Na základe registrácie v e-shope máte prístup k svojmu používateľskému účtu.

4.2. Pri registrácii používateľského účtu ste povinní poskytnúť všetky informácie správne a pravdivo a v prípade akýchkoľvek zmien ich aktualizovať.

4.3. Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ste povinný tieto prístupové údaje uchovávať v tajnosti a nikomu ich neprezrádzať. V prípade zneužitia týchto údajov nenesieme žiadnu zodpovednosť.

4.4. Používateľský účet je osobný, a preto nie ste oprávnení umožniť jeho používanie tretím stranám.

4.5. Môžeme zrušiť váš používateľský účet, najmä ak ste ho nepoužívali viac ako 2 roky alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy.

4.6. Váš používateľský účet nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä z dôvodu nevyhnutnej údržby hardvéru a softvéru.

5. CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCTVA

5.1. Cena je vždy uvedená v internetovom obchode, v návrhu objednávky a samozrejme v zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za tovar v internetovom obchode a cenou uvedenou v návrhu objednávky platí cena uvedená v návrhu objednávky, ktorá bude vždy zhodná s cenou uvedenou v zmluve. V návrhu objednávky je uvedená aj cena za dopravu alebo podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.

5.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých zákonných poplatkov.

5.3. Po uzavretí zmluvy a pred dodaním tovaru budeme požadovať zaplatenie celkovej ceny. Celkovú cenu môžete zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi, ktoré nájdete na www.storage.sk/doprava-a-platba/

5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej forme po zaplatení celkovej ceny a bude zaslaná na vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude k dispozícii aj vo vašom používateľskom účte.

5.5. Vlastníctvo tovaru prechádza na vás až po zaplatení celkovej ceny a prevzatí tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je celková cena zaplatená v momente pripísania na náš účet; v ostatných prípadoch je zaplatená v momente platby.

6. DODANIE TOVARU, PRECHOD RIZIKA POŠKODENIA TOVARU

6.1. Tovar vám bude doručený čo najskôr podľa vášho výberu a môžete si vybrať z nasledujúcich možností, ktoré nájdete na www.storage.sk/doprava-a-platba/

6.2. Tovar je možné doručiť iba na území Slovenska.

6.3. Dodacia lehota tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a zvoleného spôsobu doručenia a platby. V prípade osobného prevzatia v prevádzke vás vždy e-mailom informujeme o možnosti prevzatia tovaru.

6.4. Po prevzatí tovaru od prepravcu je vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akéhokoľvek závady, túto skutočnosť bezodkladne nahlásiť prepravcovi a nám. V prípade poškodenia obalu, ktoré svedčí o neoprávnenom zásahu a prístupe k zásielke, nie ste povinný tovar od prepravcu prevziať.

6.5. Ak porušíte svoju povinnosť prevziať tovar, s výnimkou prípadov uvedených v článku 6.4 obchodných podmienok, neznamená to porušenie našej povinnosti dodať vám tovar. Zároveň vaše neprevzatie tovaru neznamená odstúpenie od zmluvy medzi nami a vami. V takom prípade však budeme oprávnení odstúpiť od zmluvy z dôvodu vášho podstatného porušenia zmluvy alebo uskladniť tovar, za čo budeme mať nárok na obvyklú výšku náhrady od vás. Ak sa rozhodneme odstúpiť od zmluvy, odstúpenie nadobudne účinnosť dňom, kedy vám doručíme odstúpenie. Odstúpenie od zmluvy nemá vplyv na nárok na zaplatenie ceny za dopravu ani na nárok na náhradu škody, ak k nej došlo.

6.6. Ak z dôvodov, ktoré môžete pripísať sebe, je tovar doručený opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo dohodnuté v zmluve, ste povinný uhradiť nám náklady spojené s týmto opakovaným doručením. Údaje o platbe za tieto náklady zašleme na vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.

6.7. Riziko poškodenia tovaru prechádza na vás v okamihu, keď ho prevezmete. Ak tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov uvedených v článku 6.4 podmienok, riziko poškodenia tovaru prechádza na vás v okamihu, keď ste mali možnosť tovar prevziať, ale neurobili ste tak z dôvodov na vašej strane. Prechod rizika poškodenia tovaru znamená, že od tohto momentu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením tovaru.

6.8. Ak tovar nebol uvedený ako skladom v e-shope a bola uvedená približná doba dostupnosti, budeme vás vždy informovať v prípade:

  1. mimoriadne prerušenie výroby tovaru, v takom prípade vás vždy informujeme o novom predpokladanom termíne dostupnosti alebo vás informujeme, že nebude možné tovar dodať;
  2. omeškanie dodávky tovaru od nášho dodávateľa, v takom prípade vás vždy informujeme o novom predpokladanom termíne dodania.

7. PRÁVA VYPLÝVAJÚCE Z NEVYHOVUJÚCEHO PLNENIA

7.1. Zaručujeme, že v čase prechodu rizika poškodenia tovaru podľa článku 6.7 obchodných podmienok je tovar bez vád, najmä že tovar:

  1. odpovedá dohodnutému popisu, typu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a ďalším dohodnutým charakteristikám;
  2. je vhodné na účel, na ktorý ho požadujete a na ktorý sme sa dohodli;
  3. je dodané s dohodnutým príslušenstvom a návodom na použitie, vrátane montážnych alebo inštalačných pokynov;
  4. je vhodné na účel, na ktorý sa tovar tohto typu bežne používa;
  5. z hľadiska množstva, kvality a ďalších vlastností, vrátane trvanlivosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá bežným charakteristikám tovaru rovnakého typu, ktoré môžete rozumne očakávať, s prihliadnutím na akékoľvek verejné vyhlásenia nás alebo inej osoby v rovnakom zmluvnom reťazci, najmä prostredníctvom reklamy alebo označenia;
  6. je dodávaný s príslušenstvom, vrátane obalu, montážnych pokynov a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať; a
  7. zodpovedá kvalitou alebo dizajnom vzorke alebo modelu, ktorý vám bol poskytnutý pred uzavretím zmluvy.

7.2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv vyplývajúcich z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 620 a nasledovných Občianskeho zákonníka (Zákon č. 40/1964 Z. z.) a Zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).“

7.3. Ak je tovar vadný, t. j. najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok uvedených v článku 7.1, môžete nás o tejto vade informovať a uplatniť svoje práva vyplývajúce z vadného plnenia (t. j. reklamovať tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na našu uvedené v našich identifikačných údajoch. Môžete tiež použiť vzorový formulár, ktorý poskytujeme pre reklamácie a ktorý tvorí prílohu č. 1 k týmto obchodným podmienkam. Pri uplatňovaní svojich práv vyplývajúcich z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob, akým chcete vadu odstrániť , a tento výber nemôžete bez nášho súhlasu neskôr zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s právom vyplývajúcim z vadného plnenia, ktoré ste uplatnili.

7.4. Ak je tovar vadný, máte nasledujúce práva:

  1. odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vád alebo dodaním chýbajúcej časti tovaru; alebo
  2. odstránenie vady opravou tovaru;

pokiaľ zvolená metóda odstránenia vady nie je nemožná alebo neprimerane nákladná v porovnaní s inou metódou, čo sa posudzuje najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady, a či je možné vadu odstrániť inou metódou bez významných ťažkostí pre vás.

7.5. Máme právo odmietnuť odstránenie vady, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady.

7.6. Máte tiež právo na:

  1. primeranej zľavy z ceny; alebo
  2. odstúpenia od zmluvy,

ak:

  1. odmietneme odstrániť vadu alebo ju neodstránime v súlade so zákonom;
  2. vada sa opakuje;
  3. vada predstavuje podstatné porušenie zmluvy; alebo
  4. z nášho vyhlásenia alebo okolností je zrejmé, že vada nebude odstránená v primeranej lehote alebo bez významných nepríjemností pre vás.

7.7. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje, ak je vada tovaru bezvýznamná.

7.8. Ak ste vadu tovaru spôsobili sami, nemáte nárok na práva vyplývajúce z vadného plnenia.

7.9. Opotrebenie tovaru spôsobené bežným používaním alebo, v prípade použitého tovaru, opotrebenie odpovedajúce rozsahu jeho predchádzajúceho používania, sa nepovažuje za vadu tovaru.

7.10. Keď podáte reklamáciu, vydáme vám písomné potvrdenie, v ktorom uvedieme:

  1. dátum podania reklamácie;
  2. obsah reklamácie;
  3. spôsob vybavovania reklamácie, ktorý požadujete;
  4. vaše kontaktné údaje na účely poskytovania informácií o vybavovaní reklamácie.

7.11. Pokiaľ sa nedohodneme na dlhšej lehote, chyby odstránime do 30 dní od prijatia reklamácie a poskytneme vám informácie o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota uplynie bez výsledku, môžete odstúpiť od zmluvy alebo požiadať o primeranú zľavu.

7.12. O výsledku vaší reklamace vás budeme informovat e-mailem a vystavíme vám potvrzení o datu a způsobu vyřešení. Pokud je reklamace oprávněná, máte nárok na náhradu přiměřených výdajů. Jste povinni předložit doklad o těchto výdajích, např. účtenky nebo potvrzení o poštovních nákladech. Pokud byla vada odstraněna dodáním nového zboží, jste povinni nám původní zboží vrátit, ale náklady na tuto vrácenou zásilku hradíme my.

7.13. Pokud jste podnikatel, jste povinni vadu bez zbytečného odkladu po jejím objevení, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.

7.14. Pokud jste spotřebitel, máte právo uplatnit svá práva vyplývající z vadného plnění v případě vady, která se vyskytne u spotřebního zboží do 24 měsíců od převzetí zboží.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. Odstoupení od smlouvy, tj. ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho počátku, může nastat z důvodů a způsobem uvedeným v tomto článku nebo v jiných ustanoveních obchodních podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

8.2. Ak ste spotrebiteľom, t. j. osobou nakupujúcou tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 1829 Zákona č. 40/1964 Z. z., Občiansky zákonník, právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, resp. v prípade nákupu tovaru do 14 dní od jeho prevzatia. Ak sme uzavreli zmluvu o viacerých položkách tovaru alebo o dodaní viacerých častí tovaru, táto lehota začína plynúť dňom dodania poslednej položky alebo časti tovaru, a ak sme uzavreli zmluvu, na základe ktorej Vám budeme tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky.

8.3. Od zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v našich identifikačných údajoch). Môžete tiež použiť vzorový formulár, ktorý poskytujeme na odstúpenie od zmluvy a ktorý tvoria prílohu č. 2 k obchodným podmienkam.

8.4. Avšak ani ako spotrebiteľ nemôžete odstúpiť od zmluvy v prípadoch, keď je predmetom zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.

8.5. Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa článku 8.2 obchodných podmienok sa považuje za dodržanú, ak nám v tejto lehote zašlete oznámenie o odstúpení od zmluvy.

8.6. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa článku 8.2 obchodných podmienok ste povinní zaslať nám tovar do 14 dní od odstúpenia a uhradiť náklady spojené s vrátením tovaru. Naopak, máte nárok na vrátenie nákladov na dopravu, avšak len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu doručenia tovaru, ktorý sme ponúkli na doručenie tovaru. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu porušenia uzavretej zmluvy z našej strany znášame aj náklady spojené s vrátením tovaru, ale opäť len do výšky nákladov na dopravu zodpovedajúcich najlacnejšiemu spôsobu doručenia tovaru, ktorý sme ponúkli na doručenie tovaru.

8.7. V prípade odstúpenia od zmluvy vám bude cena vrátená do 14 dní odo dňa, keď odstúpenie nadobudlo účinnosť, na účet, z ktorého bola pripísaná, alebo na účet vybraný pre odstúpenie od zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, ako tovar dostaneme späť alebo nám preukážete, že bol odoslaný späť. Tovar nám prosím vráťte čistý, ak je to možné, vrátane pôvodného obalu.

8.8. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa článku 8.2 obchodných podmienok ste nám zodpovední za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo manipuláciou s tovarom iným spôsobom, ako je potrebné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosti tovaru, t. j. spôsobom, akým by ste sa s tovarom oboznámili v kamennom obchode. Ak sme vám ešte nevrátili cenu, sme oprávnení započítať nárok na náhradu nákladov voči vášmu nároku na vrátenie ceny.

8.9. Máme právo odstúpiť od zmluvy kedykoľvek pred dodaním tovaru, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré nie je možné tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody súvisiace s povahou tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty uvedenej v článku 6.9. obchodných podmienok. Od zmluvy môžeme odstúpiť aj v prípade, ak je zrejmé, že ste v objednávke úmyselne uviedli nesprávne údaje. Ak nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, t. j. ako podnikateľ, máme právo odstúpiť od zmluvy kedykoľvek, a to aj bez uvedenia dôvodu.

9. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI

9.1. Nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania vo vzťahu k kupujúcim v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Zákon č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník.

9.2. Reklamácie spotrebiteľov vybavujeme prostredníctvom e-mailovej adresy eshop@storage.sk. Informácie o vybavení reklamácie zašleme na e-mailovú adresu kupujúceho.

9.3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, IČO: 17 331 927, internetová adresa: www.soi.sk. Spotrebiteľ môže využiť aj platformu na riešenie sporov online (ODR), ktorá je dostupná na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr, a to pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.

9.4. Pre riešenie spotrebiteľských sporov s predajcom pôsobiacim v EÚ môžete využiť aj on-line platformu podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line.

10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

10.1. Ak náš právny vzťah s vami obsahuje medzinárodný prvok (napr. zasielame tovar mimo Slovensko ), vzťah sa vždy riadi právnymi predpismi Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebiteľom, táto zmluva nemá vplyv na vaše práva podľa zákona.

10.2. Všetku písomnú korešpondenciu vám budeme doručovať e-mailom. Naša e-mailová adresa je uvedená v našich identifikačných údajoch. Korešpondenciu budeme doručovať na vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve, vo vašom užívateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.

10.3. Zmluva môže byť zmenená a doplnená iba na základe našej písomnej dohody. Sme však oprávnení meniť a dopĺňať tieto Všeobecné obchodné podmienky, avšak takéto zmeny a doplnenia nemajú vplyv na už uzavreté zmluvy, ale iba na zmluvy uzavreté po dátume nadobudnutia účinnosti takýchto zmien a doplnení. O zmene vás však budeme informovať len v prípade, ak vám máme dodávať tovar pravidelne a opakované na základe zmluvy. Informácie o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny. Ak neobdržíme oznámenie o ukončení uzavretej zmluvy o pravidelných a opakovaných dodávkach tovaru, nové podmienky sa stanú súčasťou našej zmluvy a budú sa vzťahovať na ďalšie dodávky tovaru po dátume nadobudnutia účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.

10.4. V prípade vyššej moci alebo nepredvídateľných udalostí (prírodné katastrofy, pandémie, prevádzkové poruchy, zlyhania subdodávateľov atď.) nenesieme zodpovednosť za žiadne škody spôsobené v dôsledku alebo v súvislosti s prípadmi vyššej moci a ak situácia vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme my aj vy právo odstúpiť od zmluvy.

10.5. Vzorový formulár reklamácie a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy sú priložené k obchodným podmienkam.

10.6. Zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná v elektronickej forme u nás, ale nie je vám prístupná. Vždy však dostanete tieto obchodné podmienky a potvrdenie objednávky s prehľadom objednávky e-mailom, takže budete mať vždy prístup k zmluve aj bez našej spolupráce. Odporúčame vám, aby ste si vždy uložili potvrdenie objednávky a obchodné podmienky.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 1.11.2025

PRÍLOHA Č. 1 – REKLAMÁCIJNÝ FORMULÁR

Stiahnuť formulár reklamácie

PRÍLOHA Č. 2 – FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Stiahnuť formulár na odstúpenie od zmluvy