Hodnotenie obchodu
Dobrý deň pán K.
Dňa 26.10.2018 Vám bola zaslaná zálohová faktúra, kde bol uvedený termín dodania 2-4 pracovné dni. Zaplatili ste to 29.10.2018 následne sme tovar expedovali 31.10.2018 To znamená že bolo dodržané to čo sme potvrdili v zálohovej faktúre. Pekný deň.
Prehladnosť a rýchlosť dodania tovaru
rýchlosť, komunikácia, flexibilita
Vrelo odporúčam všetkým. Ochota, jednoduchosť vo vybavovaní a bezkonkurenčná rýchlosť v dodávke.
Našla som si vo vašom obchode čo som potrebovala a primeranom čase mi to bolo aj doručené.
VY MY UZ POSIELATE SPOKOJNOST A TOVAR SOM STALE NEDOSTAL.AKO MOZEM BYT SPOKOJNY.
Nedodaný tovar - veľmi dlhá doba ddania !
Dobrý deň pán V.
No to je preto že v potvrdení objednávky 12.10.2018 máte termín dodania 10-15 dní . Pekný deň
Kvalita regalov dost poklesla, ked ich budete skladat natrapite sa a to sa taliansky vyrobca chvali tym, ze netreba nic sroubovat...
Vykon slovenskeho predajcu bol tiez rozpacity, objednavku mi poplietli, poslali co som neobjednal a to co som objednal neposlali.
Dobrý deň
Kvalita regálov je rovnaká cca 20 rokov. Talianky výrobca neklamal , či niečo ste skrutkovali? Výkon Slovenského predajcu bol seriózny pri Vašich zmenách čo ste stále menili a všetko Vám bolo poslané na odsúhlasenie na základe toho ste aj zaplatili predfaktúru a následne bol zaslaný kompletný tovar. Škoda že sem nemôžem priložiť kompletnú emailovú komunikáciu aby si mohli ostatný spraviť sami názor. Pekný deň
Určite doporučujem
Dlhá lehota vybavenia objednávky
Dobrý deň pán F.
Preveroval som Vašu nespokojnosť a nižšie zasielam vyjadrenie od obchodníka, ktorý to riešil.
11.9 prišla objednávka, pravdepodobne po práci.
12.9 ráno mal potvrdených 7-10 prac. dní na email uvedený v objednávke.
19.9. sme expedovali, čiže na 6 prac. deň od nás tovar odišiel.
Nemáme čo dodať na našich stránkach vidíte či je tovar skladom a koľko ks. Každú objednávku potvrdíme emailom kde je aj termín dodania.
dodali poškodený tovar a spoločnosť nie je ochotná uznať reklámaciu
Dobrý deň
Včera sme dostali Vašu reklamáciu (ku ktorej sme sa ešte nevyjadrili) tak nerozumiem ako môžete napísať že nie je ochotná uznať reklamáciu . Nakoľko ste pri prevzatí tovaru do kolonky kde je uvedené : "Svojim podpisom potvrdzujem že tovar som prevzal bez výhrad v nepoškodenom stave" reklamáciu riešime s dopravcom nakoľko sa tovar poškodil pri preprave.
Dobrý deň
Na email ktorý ste zadali v objednávke Vám bolo zaslané trasovanie Vašej objednávky. Tam vidíte že tovar od nás odišiel 24.8.2018 . Tak isto Vám prišla sms. Bohužiaľ prepravca GEIS má tovar stále na depe a nevieme prečo. Riešime to a budeme Vás dnes kontaktovať. Pekný deň
Som spokojný
bol som milo prekvapeny s dodacou lehotou druhy den od objednavky sa mi to este nestalo aby bola objednavka dorucena a tovar prisiel v poriadku
velmi rychle dodanie